February 13, 2009

You are a terrific person.

6 comments:

Unknown said...

pe breslo nu am vazut modelul acesta de vanzare; l-as vrea si eu :)

Cristina Kittn said...

Salut! e nou nout si mai am doar un tricou siclam la fel, masura S. Let me know...

Unknown said...

ufff, eu port M deci... dar ma tot uit pe aici si astept sa mai postezi chestii dragute:)

Cristina Kittn said...

iiii, multumesc mult pentru incredere! incerc sa fac rost de un tricou siclam M, dar nu pot sa promit acum. Te anunt... dar imi poti scrie si tu in e-mail mai multe detalii despre ce iti place.

Unknown said...

oki, thanks, sa stii ca nu conteaza sa fie neaparat siclam :) dar imi place modelul;) deci daca ai si alte culori M... (si btw... o sa fol mailul de-acum;) )

Cristina Kittn said...

da, pot sa il fac si pe alte culori :D Astept e-mailul tau.