June 8, 2009

Madi and the stars.


I give you her story and I won't translate her writing. I'm afraid I'd change the emotions, so here goes:
-------------------------------------------------------------------------------------------------
"Pisicuţele care se leagănă toată ziua mi-au amintit de povestea mea. Când eram mică, bunicul meu mă ducea în parc şi mă dădeam în leagăn tare tare... Îmi imaginam că o să ajung până sus la copacii mari din parc şi apoi la stele. Acum că am crescut mă dau mai rar în leagăn, bunicul meu a ajuns înaintea mea sus la stele, iar stelele mele s-au transformat în idealuri. Nu vreau să uit vreodată să visez sau să fiu copil...
M-am gândit la un tricou cu o fetiţă în leagăn sus printre stele... pentru fetiţa din mine care mă ajută să visez."
-------------------------------------------------------------------------------------------------
That's the sketch I made for her and I can't wait to actually make the t-shirt. The design will probably change for the better throughout the process and I'm sure the result will match up to Madi's stars!

No comments: